Informace
Organizace výuky
Obsah výuky
Hodnoceni
Zpět

Cvičení 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Cvičení 2:

Plošný modelář - tvorba síových modelů

  1. Předdefinované 3D modely
  2. Kreslící příkazy
  • 3DFACE
    Edge - zneviditelnění hran

  • RULESURF - mnohoúhelníková sí aproximující přímkovou plochu mezi dvěma vybranými objekty (Surftab1)

  • REVSURF - rotační plocha - otáčení trajektorie kolem osy- zadání křivky trajektorie, osa rotace, poč. úhel, sevřený úhel

  • EDGESURF - plocha interpolovaná mezi čtyři sousední hrany- obecné prostorové křivky spojené v koncových bodech (M x N - obecné 12 x 12 surftab1, surftab2)

  • MESH 

  1. Editace sítě - pomocí uzlů - Stretch
  2. Příklad - modelování terénu (Mesh, editace pomocí příkazu Stretch)

Podklady ke cvičení